banerek dropshipping

Zasady współpracy w systemie dropshipping.  

 

  1. Nawiązanie współpracy.

zarejestruj się na stronie https://satya.pl/moje-konto/

podaj kompletne informacje w polu „ Adres płatności klienta” podczas procesu rejestracji,

poczekaj na aktywację konta – po pozytywnej weryfikacji hurtownia poinformuje Cię mailem o możliwości zalogowania się do platformy.

Od tego momentu będziesz mieć dostęp do Twojego konta a w nim: pliki do pobrania (paczki ze zdjęciami produktowymi bez znaku wodnego Satya), panel zamówień hurtowych, instrukcja dla klientów B2B, indywidualny plik xml.

Po aktywacji konta otrzymasz od nas umowę przetwarzania danych – proszę wypełnij i odeślij ją na adres zamowienia@satya.pl

Nie musisz mieć zarejestrowanej działalności gospodarczej, aby nawiązać z nami współpracę.

 

  1. Okres próbny.

To czas w którym hurtownia przygląda się Twoim działaniom i decyduje czy chce nawiązać z Tobą długofalową współpracę. To czas w którym testujesz czy współpraca z hurtownią spełnia Twoje oczekiwania i daje szanse na długofalowy sukces. Okres próbny trwa 30 dni od momentu złożenia pierwszego zamówienia.

Możesz liczyć na:

– sprawną realizację złożonych zamówień,

– bezpośredni kontakt z dedykowanym opiekunem handlowym,

– wsparcie działu technicznego.

Będziemy oczekiwać:

– prawidłowego składania zamówień,

– terminowego opłacania zamówień,

– zaangażowania w budowanie oferty sprzedażowej.

 

  1. Współpraca właściwa.

 

3.1 Składanie zamówienia.

Zamówienie składasz przez stronę www.satya.pl po uprzednim zalogowaniu się. Możesz również złożyć zamówienie poprzez panel zamówień hurtowych dostępny na tej stronie po zalogowaniu się.

Zamówienia, listy przewozowe lub wszelkie informacje dot. wysyłki składaj najpóźniej do godziny 12.00. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby wydać paczki kurierowi tego samego dnia roboczego.

 

Jeżeli przyślesz nam swój list przewozowy to hurtownia nie nalicza żadnych opłat za wysyłkę zamówienia do klienta.

Jeżeli wysyłka ma być na liście przewozowym hurtowni to podczas składania zamówienia oprócz produktu wybierz odpowiednią usługę dropshipping https://satya.pl/kategoria-produktu/oplaty-za-wysylke-i-obsluge-zamowien/ i dodaj do koszyka.

 

Tak stworzone zamówienie opłać niezwłocznie. Możesz to zrobić na 2 sposoby:

  1. Zrobić przelew bankowy i wysłać jego potwierdzenie na maila zamowienia@satya.pl
  2. Zapłacić przelewem na telefon +48 600 813 845.

 

W obu przypadkach podaj numer zamówienia w tytule przelewu.

 

Hurtownia przystąpi wówczas do realizacji Twojego zamówienia.

 

3.2 Wysyłka zamówienia na Twoim liście przewozowym.

Składasz 1 zamówienie na 1 produkt i przysyłasz 1 list przewozowy.

Jeżeli zamówień jest więcej to trzymaj się powyższego schematu, czyli

1 zamówienie = 1 produkt = 1 list przewozowy  i powielaj go aż osiągniesz pożądaną ilość.

 

Listy przewozowe oraz wszelką korespondencję związaną z zamówieniami wysyłasz na adres mailowy: zamowienia@satya.pl Listy przewozowe generuj w formacie A6.

UWAGA: na listach przewozowych podaj wagę gabarytową a nie rzeczywistą produktu.

 

Waga gabarytowa przesyłki to iloczyn wszystkich boków podzielony przez 6000.

Jeżeli zamówień jest więcej to opisz precyzyjnie, który produkt na jakim liście przewozowym mamy wysłać.

 

Poprawne wypełnienie pola nadawcy na liście przewozowym:

Satya

Twoje imię i nazwisko

Południowa 30

62-064 Plewiska

Podaj Twój numer telefonu i adres mailowy.

 

Hurtownia ma stałe odbiory Dpd oraz Inpost, co oznacza, że nie musisz zlecać podjazdu kuriera ww. firm kurierskich.

 

3.3 Wysyłka zamówienia na liście przewozowym hurtowni.

Składasz 1 zamówienie na 1 produkt.

Jeżeli zamówień jest więcej to trzymaj się powyższego schematu, czyli

1 zamówienie = 1 produkt  i powielaj go aż osiągniesz pożądaną ilość.

 

W polu adres wysyłki podaj kompletne dane teleadresowe Twojego klienta.

Hurtownia nie realizuje wysyłki dropshipping za pobraniem.

 

  1. Sposób przygotowania towaru do wysyłki.

Produkty wysyłane są w oryginalnych opakowaniach producenta. W przypadku kiedy producent pakuje produkty w opakowania zbiorcze, hurtownia wysyła produkty w opakowaniach zastępczych.

 

  1. Płatność za towar i wykonaną usługę.

 

Realizacja wysyłki zamówionego towaru odbywa się na podstawie poprawnie złożonego zamówienia.

W tytule wpłaty koniecznie podaj numer zamówienia.

 

Złożone zamówienie opłać niezwłocznie. Możesz to zrobić na 2 sposoby:

 

  1. Zrobić przelew bankowy i wysłać jego potwierdzenie na maila zamowienia@satya.pl
  2. Zapłacić przelewem na telefon +48 600 813 845.

 

Brak przelewu lub niepełne informacje dotyczące realizacji zamówienia mogą spowodować opóźnienie realizacji zamówienia.

Faktura zostanie wysłana do Ciebie mailem po zrealizowaniu Twojego zamówienia.

 

W przypadku niewłaściwego wywiązywania się z warunków umowy hurtownia zastrzega sobie prawo do:

–  odmowy realizacji zamówienia,

– zmiany sposobu realizacji zamówienia.

 

  1. Zwroty produktów.

Hurtownia nie przyjmuje zwrotów produktów.

 

  1. Reklamacje produktów.

Reklamację składasz mailowo bezpośrednio do serwisu danego producenta. Opisz uszkodzenie i dołącz zdjęcia. Serwis działa w systemie door to door.

Dane teleadresowe serwisów:

4baby

4 Baby Sp. z o.o.; Kasprowicza 72; 20-232 Lublin

Grzegorz Pałka 510 843 502; serwis@4baby.pl

 

Euro Cart, Easy Go, Colibro

Euro-Cart Sp. z o.o.; 1 Maja 21; 42-217 Częstochowa

Krystian Wosik 783 201 918; serwis@euro-cart.eu

 

Dodo, Matpol, Renolux

Satya; Południowa 30; 62-064 Plewiska

Dawid Uryga 600 813 845; satya@satya.pl

 

Moovkee

HURTOWNIA TO-MA; Ignatki 40/1; 16-001 Kleosin

Jakub Perzyna 509 634 409; jakub@to-ma.pl

 

 

  1. Gwarancje produktowe.

Gwarancji udziela gwarant i z reguły jest to okres 24 miesięczny. Każdy z produktów ma podany ten okres na karcie produktowej.

 

  1. Zdjęcia produktowe.

Po zalogowaniu się do panelu hurtowego możesz pobrać paczki ze zdjęciami każdego modelu bez znaku wodnego.

 

  1. Integracje z platformami zewnętrznymi.

Hurtownia umożliwia integrację z platformami zewnętrznymi.

Więcej informacji znajdziesz w zakładce współpraca https://satya.pl/wspolpraca/

 

  1. Plik xml.

Hurtownia udostępnia plik xml.  Jest on dostępny po zalogowaniu się do panelu klienta. Aktualizacja pliku odbywa się raz na dobę.

 

  1. Aktualizacja stanów magazynowych.

Stany magazynowe na naszej stronie aktualizowane są co 10 minut.

 

  1. Kontakt z hurtownią.

Wszelkie informacje dot. zamówień proszę wysyłać na zamowienia@satya.pl

Informacje dot. pozostałych spraw proszę wysyłać na satya@satya.pl

Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 8.00 – 15.00 możliwy jest pod numerem +48 600 813 845.

 

  1. Pomóż ulepszyć naszą współpracę. Miej wpływ na asortyment hurtowni.

Cenimy sobie krytyczne podejście – jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie, zarówno w zakresie warunków współpracy jak i asortymentu. Jeżeli masz jakiś pomysł, który mógłby usprawnić naszą współpracę lub posiadasz wiedzę jaki produkt warto wprowadzić do oferty to śmiało podziel się z nami tymi informacjami.

 

Czekamy na Ciebie!

Nawiązanie współpracy.

zarejestruj się na stronie https://satya.pl/moje-konto/

podaj kompletne informacje w polu „ Adres płatności klienta” podczas procesu rejestracji,

poczekaj na aktywację konta – po pozytywnej weryfikacji hurtownia poinformuje Cię mailem o możliwości zalogowania się do platformy.

Od tego momentu będziesz mieć dostęp do Twojego konta a w nim: pliki do pobrania (paczki ze zdjęciami produktowymi bez znaku wodnego Satya), panel zamówień hurtowych, instrukcja dla klientów B2B, indywidualny plik xml.

Po aktywacji konta otrzymasz od nas umowę przetwarzania danych – proszę wypełnij i odeślij ją na adres zamowienia@satya.pl